c) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne
poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy
5.3 Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy pokiaľ ešte nebola poskytnutá služba
s výnimkou jednorázových vstupov do fitnescentra.
Kupujúci tak može uplatniť odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo v
podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva
spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie
spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od
zmluvy“). Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý predávajúci zverejňuje na
svojich internetových stránkachna adrese http://irongymbratislava.sk/odstupenie-od-kupnej-
zmluvy.pdf
5.4 Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o
odstúpení od zmluvy prevedie kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy
alebo v súvislosti s ňou na kreditný účet v systéme webových stránok http://irongymbratislava.sk.
Tým nie sú dotknuté platby za služby ak už došlo k úplnému poskytnutiu služby. Kupujúci môže
zostatok na kreditnom účte použiť na úhradu vstupu alebo permanentky na ďalšie obdobie.
5.5 V prípade, ak Klient nie je schopný naďalej využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom z
dôvodu zlého zdravotného stavu, alebo v iných odôvodnených prípadoch a nemá možnosť
previesť finančné prostriedky zo svojho Kreditného konta na Kreditné konto iného Klienta, má
právo na vrátenie finančných prostiredkov na svoj bankový účet. Predávajúci najneskôr do 30 dní
odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy prevedie kupujúcemu všetky platby. Tým nie
sú dotknuté platby za služby ak už došlo k čiastočnému alebo úplnému poskytnutiu služby.
6. Informácia o alternatívnom riešení sporov
Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak
sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so
žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu
neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o
alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je napríklad
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O.
Box 5,820 07 Bratislava 27 odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny
odbor tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104 fax č.: 02/ 58272 170 https://www.soi.sk/sk/Podavanie-
podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi. Kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených
subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Kupujúci majú možnosť použiť platformu riešenia sporov on-line (ďalej len ako „RSO“) na riešenie
svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť
platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Kupujúci
pri predkladaní podania v platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré
predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov on-
line. Kupujúci môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.